Zákaznická podpora:+420 735 157 165

Často kladené dotazy

Z čeho jsou vánoční a velikonoční ozdoby vyrobené?

Všechny naše ozdoby jsou vyrobené ze skla.

Za jak dlouho dostanu objednané zboží?

  • Jde-li o běžné zboží, jež je skladem, nejpozději do 4 dnů je Vaše objednávka u Vás. I přesto ale doporučujeme s nákupem našich vánočních ozdob neotálet, obzvláště v předvánočním čase.
  • Při objednávce ozdoby se jménem, odešleme objednávku obvykle do 6 -7 pracovních dnů.
  • U zboží, jež není skladem, je doba dodání různá. Informovat o ní se můžete na tel. čísle +420 735 157 165, nebo skrze e-mail: eshop@ozdoba.cz, nebo si můžete nastavit tzv. hlídacího psa, kterého naleznete při rozkliknutí nedostupného produktu.

    Nepoškodí se ozdoby při přepravě?

    Bezpečnou přepravu našich ozdob zajišťují hned dva faktory:  pečlivý systém balení každé ozdoby a vysoce šetrné zacházení ze strany dopravce. Naše ozdoby balíme tak, aby byly jako v peřince. Každá ozdoba je zabalena nejprve do jemného papíru, dále do kartonové krabičky a nakonec do přepravní krabice, která je vystlána dalším měkkým obalovým materiálem. Právě tyto čtyři vrstvy dokážou účinně zbrzdit naprostou většinu přepravních otřesů a Vaše objednávka je tak v naprostém bezpečí.

    Proč je poštovné vyšší?

    Je to z důvodu maximální ochrany Vaší křehké zásilky. Díky speciální obchodní smlouvě s DPD je zaručena co nejcitlivější manipulace se zásilkou, (dokonce nám byla udělena výjimka pro přepravu skla, jež se jinak převážet nesmí). Právě proto je u nás cena poštovného, v němž je zahrnuto i balné, vyšší.

    Věříme ale, že je pro Vás příjemnější radovat se z krásných ozdob hned napoprvé.

    Co když mi přijdou ozdoby rozbité?

    Pokud se i přes všechno bezpečné zacházení některý kus rozbil, postupujte následujícím způsobem:

    1. Rozbalte celou zásilku a všechny ozdoby dobře prohlédněte.
    2. Celou zásilku pečlivě nafoťte.
    3. Zašlete nám e-mail/reklamační formulář na adresu eshop@ozdoba.cz. Sepište v něm, co se rozbilo, nezapomeňte přiložit fotky poničeného zboží.,
    4. Po obdržení vaší reklamace, vám dorazím email, že jsme reklamaci přijali.
    5. Vyčkejte na zásilku nového zboží.
    6. Radujte se z krásných ozdob!
    Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz