Zákaznická podpora:+420 735 157 165

Zásilka od nás příjde v pořádku!

Dodáme Vám ozdoby, ne hromádku střepů!

Milí zákazníci, věděli jste, že ročně řešíme reklamaci méně než 2% všech Vašich objednávek?

Při množství objednávek, jaké z našich dílen expedujeme, je tedy opravdu velmi nízké riziko, že se Vaše ozdoby cestou do Vašeho domova poničí!

 

V jakém obalu ozdoby zasíláme?

Bezpečnou přepravu našich ozdob zajišťují hned dva faktory: pečlivý systém balení každé ozdoby a vysoce šetrné zacházení dopravce s námi zasílanými balíky.

Naše ozdoby balíme tak, aby byly jako v peřince. Každá ozdoba je zabalena nejprve do jemného papíru, dále do kartonové krabičky o velikosti odpovídající vámi vybraným ozdobám a nakonec do velké přepravní krabice, která je vystlána dalším měkkým obalovým materiálem. Právě tyto čtyři vrstvy dokážou účinně zbrzdit naprostou většinu přepravních otřesů a Vaše objednávka je tak v bezpečí.

Zdá se Vám poštovné moc drahé?

Díky speciální obchodní smlouvě s DPD je zaručena citlivá manipulace se zásilkou, (dokonce nám byla udělena výjimka pro přepravu skla, jež se jinak převážet nesmí). Právě proto je u nás cena poštovného, v němž je zahrnuto i balné, vyšší. Věříme ale, že je pro Vás příjemnější radovat se z krásných ozdob hned napoprvé, než řešit reklamaci.

 

Co když se přece jen něco rozbije?

Pokud se i přes všechno bezpečné zacházení některý kus rozbil, postupujte následujícím způsobem:

1) Rozbalte celou zásilku a všechny ozdoby dobře prohlédněte.

2) Rozbité i nerozbité ozdoby nevyndávejte z originálních krabic a všechno poškozené zboží pečlivě nafoťte.

3) Zašlete nám e-mail/reklamační formulář na adresu eshop@ozdoba.cz. Sepište v něm, co se rozbilo, nezapomeňte přiložit fotky poničeného zboží.

4) Vyčkejte na zásilku nového zboží.

5) Radujte se z krásných ozdob!

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz